czwartek, 9 października 2014

Magiczna noc - Iwona Węgrowska, Piotr Rubik

1. Byłeś, kiedy Cię nie było,
Byłeś, przy mnie, obok, tu...
Byłeś, gdy nic dla mnie nie znaczyło,
Prócz tego z Tobą snu...

Jesteś, mogę nie spać jeśli,
Jesteś, obejmujesz mnie...
Jesteś, jak cudownie nie śnić o kimś, o kim,
Zawsze śniło się...

Ref: I jest magiczna moc,
W każdej chwili tej, gdy się kończy noc,
I zaczyna się nowy dzień...
Świt rozpala mnie, świat upaja mnie,
Opowiada miłosną historię...

2. Będziesz, silny tak jak miłość,
Będziesz, już nie zgubię Cię...
Będziesz, gdy przez chwilę Cię nie było,
Znów byłeś w moim śnie...

Ref: I jest magiczna moc,
W każdej chwili tej, gdy się kończy noc,
I zaczyna się nowy dzień...
Świt rozpala mnie, świat upaja mnie.

I jest magiczna moc,
W każdej chwili tej, gdy się kończy noc,
I zaczyna się nowy dzień...
Świt rozpala mnie, świat upaja mnie,
Opowiada miłosną historię...


Niech, zatrzyma czas, takich nas,
Nie chcę dat, nie liczę lat - to nasz raj...
Chwilo trwaj!
Bo byłeś, bo jesteś, bo będziesz!

Ref: Taka magiczna moc,
Niezmienionych nas, zakochanych nas...
Bo to jest nasz wyśniony raj,
Świt rozpala mnie, świat upaja mnie.
Krzyczeć chcę: Kocham Cię, kocham Cię!
Chwilo trwaj!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz